Berögzült szokásaink, és abszurd feloldásaik - A Wolkswagen és a pszichológia szerelemgyereke: a zongoralépcső

Berögzült szokásaink, és abszurd feloldásaik - A Wolkswagen és a pszichológia szerelemgyereke: a zongoralépcső
Berögzült szokások, egészségtelen életmód és a lustaság szentháromsága, mely behálózza a mindennapjainkat. 2009-ben azonban a Wolkswagen egyik marketingese az asztalra csapott, és azt mondta: ez nem mehet tovább! Az egyébként autókkal foglalkozó cég így megalapította a Fun Theory projektet, melynek célja a berögződések átírása, a lehető legszórakoz...
Tovább a teljes bejegyzéshez
  151 Hits
  0 hozzászólás

Mi kell egy jó szlogenhez?

Mi kell egy jó szlogenhez?
Egy társadalmi mozgalom megszervezése meglepően hasonló képességeket igényel, mint egy termékeladás. Létfontosságú rész a figyelemfelhívás, az információáradatból kitűnés, és ehhez a reklámok módszereit kell követni Semmi nem mutatja ezt egyértelműbben, mint a szlogen kiválasztása.  Ezek a rövid, ütős mondatok elsődlegesek az ügyünk kijelölésé...
Tovább a teljes bejegyzéshez
  128 Hits
  0 hozzászólás

Napi ötezer - kerülni szoktuk a reklámokat, és ha igen, miért nem?

Napi ötezer - kerülni szoktuk a reklámokat, és ha igen, miért nem?
5000 reklámmal találkozunk naponta. Ez a szám tíz éve még túlzásnak tűnt volna, az állandó internetes jelenlét korában azonban reálisnak tűnik. És jobban belegondolva ijesztőnek is. Honnan gyűlik össze ez a szám, ha a nap végén szinte egyet se tudnánk felidézni? Észrevétlen, folytonos díszletként vannak jelen, elfoglalva minden szabad felületet, le...
Tovább a teljes bejegyzéshez
  128 Hits
  0 hozzászólás

Miért nem gondolkodhatok szabadon? - Avagy reklám a diktatúrában

Miért nem gondolkodhatok szabadon? - Avagy reklám a diktatúrában
A reklámok szerves részét képezik mindennapjainknak, hiszen az utcán, az interneten, a tv előtt ülve, a rádióban, de még zenehallgatás közben is beléjük botlunk. Számtalan pozitív és negatív hatásuk lehet, attól függően, mire szeretnék használni. Napjainkban sokakat foglalkoztatja az idilli jelenetek varázsa, a tökéletesség, és az ebből keletkező k...
Tovább a teljes bejegyzéshez
  172 Hits
  0 hozzászólás

Evolúció és revolúció a reklámiparban

Evolúció és revolúció a reklámiparban
Afogyasztói társadalom kialakulása óta a reklámok életünk szerves részeit képzik, szinte már fel sem tűnik, ha az utcán, tv-ben, interneten összefutunk velük, sőt oda is eljutottunk, hogy algoritmusok ajánlanak csak nekünk, az érdeklődésünkre szabott reklámokat a közösségi oldalakon. De milyen út vezetett ahhoz, hogy letöltsd az reklámblokkolót a g...
Tovább a teljes bejegyzéshez
  139 Hits
  0 hozzászólás